سایت تفریحی

مجله تفریحی

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

رسیدن به آرامش فوری

  • آپدیت
  • دسته بندی : روانشناسی تاریخ : چهارشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

رسیدن به آرامش فوری

همه‌ی ما در زندگی به صلح و آرامش نیاز داریم و کمتر کسی است که این موضوع چندان اهمیتی برایش نداشته باشد. زندگی در آرامش یعنی با خودمان، دیگران و همه‌ی موجودات اطراف‌مان مسالمت‌آمیز رفتار و زندگی کنیم. اینکه چگونه آرامش داشته باشیم در واقع به باورها و شیوه‌ی زندگی شخصی خودمان برمی‌گردد. با این حال اصول اولیه‌ای وجود دارد که زیربنای آرامش در زندگی را تشکیل می‌دهد و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. این اصول اولیه شامل نبود خشونت، داشتن عقاید متعادل به دور از افراط و تفریط، بردباری در برابر تفاوت‌ها، لذت بردن از زیبایی‌های زندگی و نظایر آنها هستند.

در این نوشته راهکارهایی پیشنهاد شده است که به شما می‌گوید چگونه آرامش داشته باشیم؛ البته این راهکارها فقط پیشنهاد هستند و در نهایت خودتان مسئول شیوه‌ی زندگی خود خواهید بود.

رسیدن به آرامش فوری

آرامش دقیقا همان چیزی است که تمام انسان های امروزی در هر سنی در جستجویش هستند و متاسفانه گاهی راه رسیدن به آن را اشتباه می روند و … . بهتر است برای هر هدف مسیر درست و تایید شده را انتخاب کنید به خصوص روش هایی که خودتان بدون دخالت فرد دیگری در اجرای آن عامل اصلی هستید به خصوص برای رسیدن به آرامش روحی روانی .رسیدن به آرامش

رسیدن به آرامش

برای چیزی که بسیاری از روشهای آرام سازی در آن مشترک هستند این است که آنها به شما یاد می دهند که بدانید چه مواقعی شما در حالت سفتی و انقباض هستند و چگونه شما باید این وضعیت را تسکین داده و از بین ببرید.

رسیدن به آرامش با غذا و نوشیدنی:

۱٫نوشیدن یک جرعه چای سبز

به جای عصبانی شدن و ایجاد خشم یک فنجان چای سبز بنوشید. چای سبز منبع غنی از ال تیانین (یک ماده شیمیایی که به کاهش و فروکش کردن خشم کمک می کند.)

۲٫خوردن شکلات:

فقط حدود یک چهارم اونس از چیزهای شیرین می تواند به آرامش اعصاب کمک کند. شکلات تلخ، سطح هورمون استرس کورتیزول را تنظیم و متابولیسم بدن را تثبیت میکند.

۳٫مقداری عسل مصرف کنید:

شیرینی جات را با استرس و اضطراب جایگزین کنید و یک قاشق پر از عسل را امتحان کنید. عسل علاوه بر یک مرطوب کننده پوستی طبیعی و آنتی بیوتیک، می تواند التهاب را در مغز کاهش دهد و یک مبارز حرفه ای برای افسردگی و اضطراب است.

۴٫یک انبه گاز بزنید:

۵ دقیقه زمان بگذارید، پوست انبه را بکنید، قطعه قطعه کنید و آن را گاز بزنید. که حاوی ماده ای بنام لینالول است، که به کاهش سطح استرس کمک می کند. از پاشیده شدن آب انبه به چانه و سر و صورت نگران نباشید، که درمان و کاهش اضطراب وافسردگی ارزش بیشتری دارد.

۵٫آدامس بجوید:

طعم های نعنایی و میوه ای آدامس، نتیجه شگفت انگیز و سریعی برای مقابله با استرس و اضطراب دارد. فقط چند دقیقه جویدن آدامس می تواند اضطراب را کاهش دهد و سطح کورتیزول را نیز پایین بیاورد.

۶٫جویدن و یا خوردن یک میان وعده ترد و یا حتی شیرین:

گاهی اوقات هیچ چیزی به اندازه خوردن یک آبنبات رضایت بخش نیست، که در پایین آوردن میزان استرس و اضطراب نیز تاثیر بسزایی دارد.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
25 views مشاهده
دیدگاه کاربران انتشار یافته : 0 - در انتظار بررسی : 19
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.


تبلیغات متنی